html> توجیه وبازهم توجیه....

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

ای بابا!بازهم شروع کردین...یعنی مافیلم نبینیم؟؟؟

ای بابا!مگه ماهواره چی داره؟؟؟اصلامامیخوایم برنامه های علمی ببینیم...تازه اگرم برنامه های غیراخلاقی ببینیم روی

ما تأثیرنمیذاره...

خب اصلأبابچه هاماهواره نگاه نمی کنیم...

اصلأبه کسی چه ربطی داره،من دلم میخوادهرچی دلم میخواد نگاه کنم...دلم میخواد...

آخه تلویزیون خودمون که چیزی نشون نمیده...

بابا ول کنید این حرفارو،الآن دنیاداره این همه پیشرفت میکنه وماهنوز گیرمیدیم به ماهواره وفیلم...

حالادیگه همه چی درست شده؟؟مونده همین چندتا فیلم وسریال؟؟؟؟؟

نه بابا منم ازماهواره بدم میاد،فقط میخوام بدونم بقیه چی می بیننن....

«عده ای ازمردم بادست آویز قراردادن توجیهات سطحی،راه ورود این پدیده خطرناک رابه خانواده بازمی کنن؛

توجیهاتی مانند تماشای شبکه های مذهبی،برنامه های علمی،مطلع شدن ازاوضاع دنیا و...»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 دی 1393برچسب:,

] [ 20:45 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]