html> محتوای شبکه ماهواره «من و تو» چیست ؟؟؟؟؟؟؟

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

 

شبکه ماهواره ای « من و تو » شعبه به اصطلاح فرهنگی بی بی سی است

که تمامی منابع مالی آن توسط دولت انگلیس تأمین می شود

شبکه ضد فرهنگی « من و تو » که چند سالی است

با حمایت مالی شبکه های بهایی مستقر در لندن

تولید می شود و در صدد استحاله فرهنگی و دینی مردم ایران است

که البته این روز ها بحران اخلاقی در میان برنامه سازان و کارکنانش

تبدیل به یک چالش جدی برای ادامه فعالیت این شبکه شده است .

از روند برنامه های این شبکه و ترویج فرهنگ منحط غربی ، شرابخواری ،

دفاع از فرقه ضاله وهابیت ، ترویج موسیقی های شیطان پرستی ،

ترویج روابط نامشروع زن و مرد و ... پر واضح است .

که این شبکه درست در همان مسیری قدم بر می دارد

که سردمداران انگلیسی این شبکه ملزم به آن شده اند!!!!



نظرات شما عزیزان:

bentozahra
ساعت22:37---16 اسفند 1393
سلام.مطالب زیبا و پر باری دارید.در پناه حق موفق باشید.
من هم شمارو لینک میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 اسفند 1393برچسب:,

] [ 19:17 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]