html> ماهواره دستگاهی ساخت دست بشر است که...

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

به نقل از "ندای یک بسیجی": ماهواره دستگاهی ساخت دست بشر است که در مدارهایی در فضا به گرد زمین یا سیارات دیگر می‌چرخند. اهمیت ماهواره‌ها برای مخابرات و بررسی منابع زمینی و پژوهش و کاربردهای نظامی و جاسوسی روزافزون است بخشی از پژوهش های علمی و تخصصی که در آزمایشگاه‌های مستقر در فضا انجام می‌شود، هرگز نمی‌توانست روی کره زمین جنبه عملی به خود گیرد.

در کل ماهیت ماهواره چیز بدی نبود اما این ساخته دست بشر امروزه به ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم دشمن تبدیل شده و با به نمایش در آوردن فیلم های مبتذل و گرفتن چهره ای به ظاهر خوب به انجام فعالیت های مخرب می پردازند.

دشمن روزی جنگ نظامی را علیه ملت ایران در پیش گرفته بود و به واسطه حضور آگاهانه، هوشمندانه جوانان و نوجوانان و مردان غیور ایران اسلامی ناکام ماند و وقتی که دید نمی تواند با جنگ نظامی کاری از پیش ببرد برای خدشه دار کردن فرهنگ ناب اسلامی دست به دامن ابزار دیگری شد و جنگ نرم فرهنگی را آغاز کرده و نسل جوان و نوجوان را هدف حملات سایبری خود قرار داده است.

ملت ایران به ویژه قشر جوان باید از این توطئه دشمن آگاه بوده و با این توطئه فرهنگی مقابله کرده و بار دیگر پیروز میدان باشند.

"منبع:سایت ندای یک بسیجی"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 فروردين 1394برچسب:,

] [ 19:48 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]