html> تبریک ولادت حضرت فاطمه وروز مادر...

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

 

 

 


فاطمه يعني شرف،يعني حجاب


فاطمه فخر زنان، روز حساب


فاطمه يعني رضاي کردگار


شاهکار خلقت پروردگار


پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد

 

 

 

یک قنات بی آبم
مثل راه بی مقصد
مثل عکس بی قابم
بی محبت مادر
از شکوفه ها دورم
یک کبوتر بی بال
یک چراغ بی نورم
بی محبتِ مادر
چون لبان بی لبخند
ساکتم و غمگینم
مثل بلبلی در بند
بی محبت مادر
در دلم صفایی نیست
از بهار در قلبم
هیچ رد پایی نیست
مادر عزیزم روزت مبارک

گفتم مادر! … گفت: جانم

گفتم درد دارم! … گفت: بجانم

گفتم خسته ام! … گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! … گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم کجا بخوابم! … گفت: روی چشمانم

 اما یک بار نگفتم: ....مادر من خوبم شادم ...!

همیشه از درد رنج برایش گفتم …..!

چرا من یک بار به او نگفتم دردت به جانم مادرم

مادر دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:,

] [ 21:3 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]