html> ماهواره وطلاق!!!!

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

دستگاه ماهواره وعامل طلاق:                                                      

نزدیک به ده سال قبل ازدواج کرده ام وحاصل این ازدواج دوفرزنداست.سال گذشته تصمیم گرفتم یک دستگاه ماهواره خریداری کنم اما همسرم بااین تصمیم به شدت مخالفت کردتا اینکه بالاخره درپی اصرارهای مکرروبدون توجه به نظرهمسرم اقدام به نصب ماهواره کردم.پس ازمدتی باتماشای برنامه های مختلف ازکرده خودپشیمان شدم!!!امابه روی خودم نیاوردم تااینکه پس ازگذشت چندماه متوجه تغییررفتارها همسرم شدم  ودیدم کمتربه مسائل دینی اهمیت می دهد.به طوری که سریالهای شبکه فارسی وان دررأس همه امور زندگی ماقرار گرفته بود.مزاحمتهای تلفنی،ردوبدل پیام وبی توجهی همسرم به من وبچه هاو...باعث شدکه پس ازمدتی متوجه شوم همسرم باتقلیدازسریالهای شبکه فارسی وان باجوانی دوست شده است!!!!!!درپی این رسوایی دادخواست طلاق داده وهمسرم نیز بی تفاوت نسبت به موضوع من وبچه ها رارهاکرده وبه منزل پدرش درتهران رفته است...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

] [ 8:21 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]